[av_textblock size=" font_color=" color=" custom_class="]
לא פחות מזה שאתרי אינטרנט מסחריים נוצרים כדי למכור מוצר או שירות, הם גם צריכים למכור תדמית. היום, בעידן בו כל עצמאי או בית עסק חייבים אתר אינטרנט (ולכמעט כל אחד מהם גם יש אתר תדמיתי), אתה נמדד לא רק לפי מי אתה באמת, אלא לפי חלון הראווה שלך.
בין אם אתה מטפל הוליסטי, קאוצ'ר, מאמן כושר, מוכר בריכות, מצלמות דיגיטליות או חליטות צמחי מרפא – המקום העיקרי בו אתם מציגים את מי שהנכם בכל זמן ולתפוצה בלתי מוגבלת, זהו אתר האינטרנט שלכם. אתר האינטרנט התדמיתי שלכם מלווה אתכם ואת העסק שלכם צעד אחר צעד. הוא אתם, ואתם זה הוא.
בעידן תחרותי, אתה לא צריך רק להיות הכי טוב בתחומך, אלא גם לדאוג שכמה שיותר אנשים יראו זאת באופן בולט ושיווקי. אין יותר טוב מאתר אינטרנט תדמיתי כדי לעשות זאת. היתרונות של אתר תדמית באינטרנטהם רבים:
1. אתה יכול להציג את עצמך או את העסק שלך לכמות בלתי מוגבלת של אנשים ללא הגבלה של זמן או מקום.

  1. האינטרנט הוא מדיום דינמי, מה שמאפשר לך להשתמשבאתר התדמיתישלך בעיתון מקוון ולעדכן בו לגבי  כל דבר חדש בעסק שלך.
  2. האתר התדמיתימקנה לך שליטה על האופן בו תוצג בפני אנשים. השליטה על המיתוג היא שלך בלבד.
  3. אינטראקטיביות – אתר התדמית שלך הוא בסיס הקשר שלך עם לקוחותייך הקיימים והעתידיים. לא סתם טופס יצירת קשר הוא חובה בכלאתר תדמיתי.
  4. פניות, פניות, פניות. אתר תדמיתי בנוי, מעוצב ומקודם בצורה האופטימלית – יזרים לך טלפונים.אם קראתם, אז בטח הבנתם: הנחיצות של אתר תדמית היא דבר ברור מאליו.אתר התדמיתהוא חלון הראווה לעסק שלך – על כן אתה חייב שהוא יטופל ברמה המקצועית ביותר.

[/av_textblock]

נגישות