[av_textblock size=" font_color=" color=" custom_class="]
קידום אתרים/פרסום במודעות טקסט: שאלות ותשובות
הרצון של פלוטו הוא הרצון שלכם – לגרום לכמה שיותר גולשים להיכנס לאתר שלכם ולהפוך אותו לכוכב באינטרנט. כדי להגיע למצב ל'טופ' מבין שלל אתרים, חשוב לא רק שהאתר אלא שהוא גם יקודם במקומות הנכונים.
והיום המקום הנכון הוא Google, כמובן. המונופול של מנוע החיפוש נמצא היום בשיאו, במיוחד בישראל, בה כמעט 90 אחוזים מהגולשים משתמשים בגוגל באופן יומיומי.
אז איך נכנסים לגוגל?
שאלה קצת מיותרת. היום כל אתר שעולה לרשת (ויש לו לפחות קישור אחד נכנס), נסרק אוטומטית על ידי הרובוטים של גוגל. אלו חולשים על אלפי מליארדים של עמודי אינטרנט, ובהם סביר להניח גם על שלך.
השאלה היא איפה ואיך אתה מופיע בגוגל ותחת אילו ביטויי חיפוש.
גוגל? – רק עמוד ראשון
שים לב: רק 15 אחוז מגולשי גוגל עוברים לדף התוצאות השני (מקום 11 עד 20), על כן זה לא כל כך משנה אם אתה מופיע במקום ה- 18 או במקום ה- 94, לצורך העניין. וכאמור, רק לעשרה אתרים יש מקום בדירוג התוצאות האורגניות- וזה מעט מאוד בשוק תחרותי. יש שתי אפשרויות להגיע למקום הראשון בגוגל.
קידום אתרים SEO ופרסום ב- PPC
כדי לענות על צורך זה, בעלי עסקים רבים פונים לחברות אינטרנט המתמחות ב- SEO – Search Engine Optimizasion.
טיפול מקצועי באתר שלך, יכול להקפיץ אותך לעמוד הראשון של גוגל בצורה אורגנית וטבעית במילים וביטויי חיפוש מובילים וממוקדים. מדובר בתהליך מורכב הפועל בתוך האתר (אופטימיזציה של הקוד והטקסט לגוגל) ומחוץ לאתר (בניית קישורים חיצוניים, פרסום ברשתות חברתיות, ועוד).
עוד על קידום אתרים SEO – תוכל לקרוא כאן:
- חנות מקוונת – טיפים לקידום בגוגל
- קידום אתר מסחר אלקטרוני ותדמית – חשיבות התוכן
- כיצד יוצרים תנועה באתר תדמית או סחר
אפשרות נוספת להופיע בדף הראשון היא דרך פרסום במודעות הקליקים (אלו שמופיעות בצד שמאל של תוצאות החיפוש, ולעיתים מעליהן). כדי להגיע לשם לא צריך להשקיע מאמץ – פשוט לשלם.
Google Adwords הוא כלי ששינה את פני תעשיית הפרסום באינטרנט. לא עוד באנרים, דואר זבל או חלונות קופצים. בשיטה של גוגל, הפרסום הוא קונטקסטואלי (קשור לטקסט בו הוא נמצא ) ומשתלב באופן כמעט טבעי בעמוד. לא מפתיע עם כך, שרבים מהגולשים כלל לא יודעים שמודעות הטקסט אינן פרסומות.
יתרון נוסף הוא שאתה משלם רק על גולשים שבאמת נכנסים לאתרך. בנוסף, אתה הוא זה שקובע את את התקציב הכללי ואת הסכום שאתה מוכן לשלם על כל הקלקה. ככל שתציע מחיר גבוה יותר, כך מודעתך תתמקם גבוה יותר. אתה משלם רק על מה שאתה מקבל, ואתה קובע כמה אתה משלם.
מודעות הטקסט של Google Adwords מופיעות בשלושה מקרים שונים:
- 1. בתוצאות החיפוש.
- 2. באתרי תוכן שותפים לרשת הפרסום Google Adsense
- 3. לצד ההודעות המופיעות בשרת הדואר Gmail
אז על מה אנחנו ממליצים?
כעיקרון שתי השיטות הן אפקטיביות, וביצוע מקצועי ונכון שלהם, ייתן לשיווק האתר שלך דחיפה רצינית. לפונים אלינו אנו ממליצים לעשות שילוב בין שתי השיטות ולתת דגש על אחת מהן, על פי אופיו של האתר, תחרותיות השוק בו הוא נמצא ותקציב השיווק העומד לרשותו.
אתם מוזמנים לפנות אלינו לייעוץ, או כל שאלה אחרת, לחצו כאן:
ייעוץ לקידום אתר תדמית או מסחר אלקטרוני
ריכזנו את חמשת השאלות הנפוצות שלקוחות המתלבטים בין PPC ל- SEO שואלים אותנו, בטבלה לפניכם:
שאלות | פרסום במודעות קליק PPC | קידום אתרים אורגני SEO |
אני יכול לעשות את זה לבד? |
|
|
מתי ארגיש לראשונה עלייה בתנועת הגולשים לאתר שלי? |
|
|
האם תהיה לי שליטה על סוג וכמות הגולשים באתר? |
|
|
מהו אורכו של קמפיין אפקטיבי? |
|
|
איזו השפעה תהיה על האתר שלי לאחר שאסיים את הקמפיין? |
|
|
על מה גולשים לוחצים יותר: על התוצאות האורגניות או על מודעות הקליק? |
|
|
[/av_textblock]