קידום אתרים: פרסום בגוגל מול פרסום ב"דפי זהב"

[av_textblock size=" font_color=" color=" custom_class="]

מי שנוהג להאזין לרדיו האיזורי בוודאי שמע לאחרונה באופן תכוף את הפרסומת ל"רפידות גובה". הפרסומת קלטה את אוזניי לא רק משום שמדובר במוצר חדשני מעניין המאפשר לגבוה בשלושה סנטימטרים בלי מאמץ. מה שיותר עניין אותי בפרסומת הוא שבסיומה, לאחר הקראת מספר הטלפון להתקשרות, הקריינית אמרה: "לפרטים נוספים חפשו 'רפידות גובה' בגוגל".

האמת היא שלא בדיוק הופתעתי. מנוע החיפוש גוגל הפך להיות הרבה יותר מ ה-"דפי זהב" של העידן הנוכחי. היום אנחנו מחפשים באינטרנט כל דבר וכמובן גם מוצרים, שירותים ובתי עסק. השליטה האבסולוטית של גוגל בתחום החיפוש האינטרנטי, יצרה מצב בו אם אינך מופיע בעמוד התוצאות הראשון של גוגל תחת מילה המייצגת את העסק שלך, תהווה פגיעה בו ותגרום לתעבורה נמוכה לאתר שלך. נכון, יהיו כאלה שישמעו עלייך מפה לאוזן או שיראו את המודעה שלך במודעה בעיתון ובדרך זו יגיעו אלייך – אבל החשיפה שלך תהיה זעומה, ביחס לזו שהיית מקבל אם היית מופיע גבוה בגוגל.

בעל העסק והאתר ל"רפידות גובה" יודע כי מאזיני הרדיו יזכרו את ההפניה לחפש אותו בגוגל, הרבה יותר טוב מאשר מספר טלפון (גם אם הוא קליט) ובטח יותר מכתובת אתר אינטרנט (גם אם היא קליטה). צריך לזכור כי רבים ממאזיני הרדיו שומעים את הפרסומת בזמן שהם בנהיגה ואינם במצב נוח לרשום מספר טלפון או כתובת אינטרנט. עצם העובדה שאני ורבים זוכרים את הפרסומת הזאת, מצביעה על כך שמדובר בהרבה יותר מגימיק מוצלח.

היום, להיות בגוגל, ובטח במקום הראשון שלו, ייתן לאתר שלך, ובעקבותיו לעסק שלך, יתרון מותגי על פני אחרים. לא רק שהתנועה לאתר שלך תגבר ללא היכר, אתה תזוהה בין לקוחותייך הפוטנציאליים כ"מספר אחד", ביחס למתחרייך.

לא פלא שכולם רוצים להיות "מקום ראשון בגוגל"

כך באמת תהיה על הגובה – הרבה יותר מ- 3 סנטימטרים!
[/av_textblock]

1 מחשבה על “קידום אתרים: פרסום בגוגל מול פרסום ב"דפי זהב"”

  1. שלום, זו תגובה.
    כדי למחוק תגובות, יש להתחבר למערכת ולהציג את התגובות של הפוסט. שם ישנה אפשרות לערוך או למחוק לתגובות.

סגור לתגובות

נגישות
Scroll to Top